Presentation.

Mitt namn är Elise Vognild och jag är 13 år, men fyller 14 i maj.
jag älskar hästar och har två stycken egna. men bara en som jag tävlar på.
bor utanför katrineholm på en liten gård.
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men x) här kommer lite bilder ^^

här är min fina knäppa shettis vid namn ludvig. han är 13 år (1998) och jag har haft honom i 9 år. han betyder allt för mig och jag komemr aldrig att sälja han. han ska va hos mig livet ut :)

sen har jag ramona som jag köpte i november 2009. henne tävlar jag med i både hoppning och dressyr. men mest av allt gillar vi hoppning båda två och i sommar ska vi kanske starta fälttavlan vilket ramona älskar !


och sen har vi mig då ! ;) kanske inte världens bästa bild..^^ men den får duga !
vi hörs !
/ Elise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0